CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday

mini copperkuh.. !

lama sangat rasanye tak menulis di sini.. tapi entah aku semakin lama semakin malas untuk menaip2.. tak taulah kenapa tapi akhirnya aku mengambil keputusan yang agak susah tapi tak lah sesusah soalan stpm tahun yang lepas.. aku mengambil keputusan ini agak drastik mastik dan tanpa memikirkan kesudahannya.. aku amik keputusan untuk menulis di sini.. aduh ngok nye aku.. ! hik3..

jadi aku nak luahkan sesuatu yang aku rasa amat meresahkan seluruh urat, bulu roma serta darah aku.. yang mana about sebuah mini copper yang sentiasa duduk dekat bawah pokok besar depan rumah aku.. sorang makhluk tuhan yang tak berapa nak seksi yang pakai shades berada dalam mini copper tersebut.. first time aku tengok dia dua minggu sebelum aku ke kem dulu.. ! waktu tu aku tak rasa pape coz mungkin dia sesat jalan dan berhenti di situ untuk bertanya tapi malu untuk turun dari keretanye.. eleh! malu bertanya lantak kaulah sesat jalan.. hik3.. tapi dia datang lagi duduk kat situ dengan mini coppernye.. abang joe kata macam ni bila aku cerita kat dia.. : "mungkin dia saja nak berehat kat situ.. yelah tempat tu kan redup dan sentiasa berangin.."

berangin?! aduhai pasang sendiri aircond kat rumahlah lagi berangin.. ! apelah abang joe ni tak best betullah pandangan hati nurani dia.. boring !

ok2.. semalam mini copper tu masih lagi ade dekat bawah pokok besar tersebut.. n masa tu aku tengah bergila-gila dengan abang joe n kamal.. play something yang sangat aku pakar iaitu, basketball.. ! yah! that's it.. aku menang lagi untuk kali yang entah keberapa dengan abang joe n kamal yang asyik kalah itu.. hik3.. n aku nampak kereta comel tu lagi.. aku keluar je dari pagar rumah aku, mini copper tu pun blah macam tu je.. mungkin aku lambat.. eh2 salah abang guard yang agak tua tu yang lambat buka pintu pagar.. ! kalau abang guard tu buat keje cepat sikit mesti aku bleh belasah manusia dalam kereta comel tu.. tak pun aku boleh cakap macam ni : "pinjam kereta boleh? cutelah kereta anda!" ye tak? hik3..

so aku pun lupakan je lah kereta comel itu dan memendam hasrat untuk dapat kereta tu pada masa yang akan datang.. tunggulah.. aku mesti dapat n waktu tu aku akan cari pemilik kereta comel misteri tu and ajak dia race.. ade berani??? ! :)

0 comments: