CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday

hik3.. ! :)

putera katak boleh jadi putera raja yang sangat charming dan bergaya.. ? huh.. ! tolonglah aku tak percayalah.. !
aku hidup dalam dunia realiti bukan fantasi yang menipu tertipu dan ditipu tu..
ok2.. what ever major loserlah bak kata orang puteh yang tak brape nak hitam tersebut. ! aku sendiri tak pasti kenapa hidup aku, aku rasa sangat bosan.. mana tak nye kalau korang pun mesti bosan binti boring dalam keadaan aku yang sentiasa tidak diselubungi misteri.. hoit! ape merepek nie.. ok2 berbalik kepada kehidupan aku yang membosankan.. aku sentiasa diapit dua orang manusia yang aku tak taulah dorang ni tak de kerja lain ke selain dok melekat dekat ngan aku.. sorang makhluk tuhan yang tak berapa nak seksi tu namanye auntie shikra.. ! huh!> dia tu walaupun tak lah nak berapa muda dan sentiasa tak nak percaya kalau orang cakap dia dah tua.. itulah masalah dia yang sentiasa tak nak memahami status sebenar dirinya.. dah tua tapi sentiasa cakap dia muda.. hik3.. tokok tambah sendiri je sorry auntie shikra.. ! lagi sorang lagi manusia tu aku cerita lain kali coz nak pergi tidur esok ada perbincangan kumpulan.. da .. ! :)

0 comments: