CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday

lucu.. ! bagi aku..

sesuatu yang tak disangka.. ! wah.. aku sekarang dah pandai dan reti sgt nyanyi lagu melayu.. tahniah kepada aku.. ! agak2 mama n papa bagi aku award tak?.. hik3.. ok2.. aku ada benda lucu yang bagi aku lucu tapi kalau korang rasa tak lucu lantak koranglah.. peduli apa akukan.. !
semalam ke bila tah aku n abang joe pegi jalan2 tapi bukanlah jalan menggunakan kaki sebaliknya menggunakan kenderaan papa kuh ini.. entak ke mana tah aku pun dah lupa.. oh no! aku bukan manusia yang lupa tapi aku malas untuk ingat ke mana destinasi aku dan abang joe mungkin ke stesen minyak tak pun ke7eleven untuk membeli top up.. ! maybe.. whatsoever.. i dun care bout that.. huh! am i care..? ya2..
tetiba dengan tak semena2nye ktorang pun sampai ke sebuah tol yang aku pun masih malas untuk ingat apa nama tol tersebut.. pi jalan lah dengan tol tersebut.. kami pun berhenti sebab kena lah bayar dulukan, takkan nak serbu je langgar tiang penghadang tu dak .. "smartag" kehabisan nilai matawang nya kerana tidak di top up.. !
and aku pun baca nama penjaga kauner tu.. : mohd rafee! ( mungkin lah!.. )
and dengan tak disangka2 dia dengan ramah mesranye bersuara dengan lantang dan jelasnya.. :"asslamualaikum comel.. ! apa khabar semua, sehat? alhamdulillah.. ok selamat jalan..!".. wah! aku pun tak tau penyakit apa yang menyerang beliau tapi sepanjang perjalanan bile aku teringatkan dia aku akan tergelak dengan lahapnye.. ! hak2..
ke pihak PLUS memang dah suruh setiap pekerjanya menjadi ramah dan mesra seperti itu.. ! kelakar2... ! :)

2 comments:

ghiZaghizot! said...

pada abang tol tersebut.. ! maaf cerita anda disiarkan.. ! :)

Nurul Natasha said...

agak lucu gak r.
mne plak kite taw pnjage tol tu seramah tu yek??

ahaaa~