CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday

sambungan unta.. !

ok2.. sambung cerita ye.. !
nak tau something dah lah lepas langgar aku unta tu langsung tak tolong aku untuk bangun... ya.! i know.. i can stand with my oWn kudrat.. tapi at least si unta tu boleh lah buat2 nak tolong even dye tak nak pown.. aduh! susah btol..
n seterusnye ye.. masuk je kelas aku pegilah duduk kat tempat aku kan.. memanglah tak kan nak duduk kat tempat si kismis tu pulak kan. ! dengan tak semena-menanye.. cikgu haru-biru tu pown masuk dengan keadaan yang kucar-kacir.. hik3.. dia pown mula lah berucap dengan tunggang langgang nye.. macam kambing masuk reban ayam.. ! apa akan terjadi kepada ayam2 tersebut pastilah ayam2 tersebut akan terkejut kerana apekejadahnye kambing masuk reban ayam.. dah sakit jiwe ke? ! ok2 berbalik kepada cerita unta tersebut.. tetibe dan tanpa semena-menanye pown cikgu haru biru itu pown memperkenalkan seorang jejaka yang agak hensem bagi tatapan kambing gurun seperti shakrine.. ! ops ! terlepas tanpa disengajakan.. nak tau sapa jejaka hensem tersebut...? semestinyelah unta tersebut.. dia baru selesai diimport dari australia oleh kaum kerabatnye di negara kangaroo itu... ! jadi dia pown masuklah sekolah aku dan mula bertapa disekolah aku yang tersergam indah lagi menawan ini.. hik3.. yolah tu ! jadi sesungguhnya aku berasa sungguh tak puas hati kerana dia ditempatkan disebelah si kismis itu membawa kepada dibelakang aku yang mana juga sangat berdekatan dengan beg sekolah kuh.. ! betol2.. ! sekian.. blom habis cerita tapi sudah penat berceloteh untuk menaip nanti sambung ye.. !

0 comments: