CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday

tolonglah!...

baru balik dari rumah kawan papa... nyampahnye!.. budak lelaki yang bernama unta ada kat situ.. tension bin murka tengok dia kat situ.. kenapa ye?
agak2 apelah malang sangat nasib aku jumpa benatang macam dia..
oh tolonglah..
mama n papa lah nie dulu di mesir tak bagi langsung aku bergaul sekarang terpaksa bergaul dengan haiwan..! 'unta' tolongah.. tak de class langung dahlah ade benjol.. isyh2.. syahdu.. syahdu..

kenapa aku create blog niE?
hah! soalan yang agak bernas.. bukan sebab ape pun.. sje coz aku bohsan bin rimas duduk di mesir without buat ape2.. menulis kat sini lagi seronok!.. bukan ape aku saje nak kongi masalah disini dengan semua pembaca2 yang turut berbintang scorpio just like me..
seronok dan bertuah dilahirkan berbintang scorpio.. y? x cye? x cye sudah.. bukan soh percaya.. tapi betul tau seronok.. :)

0 comments: